دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 خرداد 1403 - 19:51

فینال جام حذفی| سپاهان با عبور از مس کاپ قهرمانی را به اصفهان برد

فینال جام حذفی| سپاهان با عبور از مس کاپ قهرمانی را به اصفهان برد
سپاهان اصفهان با گل‌های شهریار مغانلو به عنوان قهرمانی جام حذفی دست یافت.
کد خبر : 918153

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های سپاهان و مس رفسنجان از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار کننده دیدار فینال جام حذفی بودند و در خاتمه این دیدار سپاهان به برتری ۲ بر صفر رسید تا کاپ قهرمانی را به اصفهان ببرد.

داور: بیژن حیدری

اخطار: حسن جعفری (مس رفسنجان)

گل‌ها: شهریار مغانلو (۸ و ۲۳ پ) 

ترکیب سپاهان: نیما میرزازاد، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، محمد کریمی, برایان دابو، امید نورافکن (۸۹- رضا اسدی)، جواد حسین‌نژاد، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری (۷۱- آریا یوسفی) و شهریار مغانلو (۷۱- کاوه رضایی).

ترکیب مس رفسنجان: حامد لک، رامتین سلیمان‌زاده، مجید نصیری، حسن جعفری، میثم تیموری، فرشید باقری، جلال‌الدین علی‌محمدی، منتظر محمد، سعید واسعی، محمدمهدی محبی و سجاد شهباززاده.

بازی هجومی سپاهان در دقایق ابتدایی خیلی زود به نتیجه رسید. اشتباه کشنده میثم تیموری فرصت طلایی را به شهریار مغانلو داد و او هم گل اول سپاهان را در دقیقه ۸ به ثمر رساند. ۱۵ دقیقه بعد هم خطای هند بازیکن مس رفسنجان در محوطه جریمه را بیژن حیدری داور بازی با کمک سیستم VAR پنالتی تشخیص داد تا مغانلو گل دوم سپاهان را به ثمر برساند.

سپاهان که برتری خود را مضاعف می‌دید در ادامه به مدیریت بازی پرداخت و در نهایت با همان گل‌های مغانلو برنده شد تا فاتح این فصل از رقابت‌های جام حذفی نام بگیرد.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته